Julafton

Äntligen är jag hemhemma i de värmländska skogarna och julafton hittills har varit så himla mysig. Jag firar med min lilla familj bestående av mamma, pappa, lillasyster, katten och hunden. Jag har insett att jag saknar dem enormt mycket. Jag älskar min familj!! Imorse gick vi en liten promenad, vi har druckit glögg, vi har ätit gröt (pappa fick mandeln), bakat lite knäck och snickers, sett på Kalle Anka och hans vänner och proppat i oss julgodis, spelat spel, öppnat paket och nu väntar julmaten. Jag längtar efter julskinkan!!! Senare ikväll ska jag iväg och sjunga i kyrkan på midnattsmässan, den årliga traditionen. Mys!!

Ha en fortsatt God Jul!!


Kommentarer
Postat av: Lena

Älskar dej också gumman. Ja, det var en trevlig julafton och en fin avslutning i kyrkan. Kram

2011-12-27 @ 16:32:06
Postat av: Karin

Tack Nina! Det var kul att ni kom! :D Får göras igen detta. Vad mysig julaftonen lät! :)Kram

2011-12-28 @ 17:05:08
URL: http://happyhappenings.blogg.se/
Postat av: Karin

Btw :) det var jag som sålde pyamasen :D!! hihi.

2011-12-28 @ 17:06:54
URL: http://happyhappenings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0